Fit pizza z pomidorami

Uwielbiam pizzę. Jednak na tą w wersji tradycyjnej decyduję się od czasu do czasu, ponieważ jest ona ciężka do przetrawienia dla mojego żołądka.
Dlatego często serwuję sobie pizzę w wersji zdrowszej, którą mogę jeść, kiedy tylko najdzie mnie ochota. 
Z myślą o wszystkich miłośnikach pizzy, zostawiam przepis na prostą i tanią fit pizzę z pomidorami.




FIT PIZZA Z POMIDORAMI
(porcja dla 1 osoby)

Składniki:
3-4 suszone pomidory w oleju
1/2 świeżego pomiodora
3 kawałki papryki (ja użyłam konserwowej, ale świeża będzie równie ok)
2 jajka
2 łyżki starkowanego sera mozzarella
1 łyżka starkowanego sera żółtego
przyprawy: pieprz, sól, bazylia, zioła prowansalskie

1. Suszone pomidory i paprykę kroimy w niewielkie paseczki i wrzucamy do miseczki.
2. Jajka blenderujemy i dodajemy do warzyw.
3. Przyprawiamy do smaku i wylewamy do niewielkiego naczynia żaroodpornego- moje miało     średnicę 14 cm.
4. Naczynie wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni.
5. Po około 12 minutach, kiedy jajka już się zetną, na wierzch układamy pomidora, którego posypujemy jeszcze bazylią i startymi serami.
6. Pozostawiamy jeszcze na 5 min, aby ser się dobrze rozpuścił.

Smacznego!

Komentarze

Popularne posty