Aktywność fizyczna dla osób, które jej nie lubią


Cześć kochani, dziś przychodzę do Was z super aktywnościami fizycznymi dla osób, które twierdzą, że nie lubią się pocić i męczyć. Dla osób, którym na samą myśl o bieganiu robi się słabo. Nie masz co się martwić z tego powodu , bo być może Twój organizm nie potrzebuje biegania. Po prostu wolisz coś lżejszego i powiedzmy- przyjemniej wyglądającego. 
Dlatego mam dla Ciebie trzy propozycje aktywności fizycznych, z którymi być może się zaprzyjaźnisz. 

HULA-HOOP

Urządzenie, które pięknie wymodeluje Wasze talie i wzmocni nogi. Poza tym jest to super opcja dla wszystkich zabieganych kobitek- mam, bizneswomen czy studentek. Możecie tak sobie kręcić oglądając Wasz ulubiony serial, wiadomości czy bajkę z Waszą pociechą.
Jedyny minus- na początku trzeba nauczyć się tym kręcić. Ale nie wydaje mi się, że jest to jakieś mega trudne. Jak ja się nauczyłam, to każdy może ;)

YOGA

Jest kilka rodzajów jogi- bardziej dynamiczna i spokojniejsza. Polecam Wam szczególnie jogę z Gosią Mostowską- na jej kanale znajdziecie mnóstwo różnych filmików. Poza tym sprawdźcie również kanał Yoga with Adriene. Joga uelastycznia nasze mięśnie i jest dla nich swego rodzaju eliksirem młodości. Te ćwiczenia wysmuklają ciało oraz wzmacniają nasz core- mięśnie tułowia, które odpowiadają za naszą postawę. 

SPACER

Spacer po przebudzeniu zapewni Wam energię na cały dzień (jest o wiele skuteczniejszy niż poranna kawa), spali kalorie po obiadku, a także pomoże z bezsennością. Dotlenia mózg, dzięki czemu wydajniej pracujemy w ciągu dnia i poprawia nasz nastrój. 
Chyba nie muszę Wam tu już pisać, jak uwielbiam spacerować. To jest mój no.1 wśród wszystkich aktywności fizycznych. 

Nie lubisz biegać, ćwiczyć z Chodakowską, podnosić ciężarów i jeździć na rowerze? Nie ma w tym nic złego. Być może na razie Twój organizm nie odczuwa potrzeby tego rodzaju aktywności. Wybierz coś, co lubisz i sprawia Ci radość, a Twój organizm Ci się odwdzięczy. 

Komentarze

Popularne posty